Han Daishi Is VIP

love you bigbang

Selasa, 29 Juni 2010

Kim nam gil dan Kim so Eun



Actress Kim So Eun’s agency, N.O.A Entertainment is considering taking legal action against those who are impersonating her on Twitter.

Her agency revealed, “Kim So Eun recently reflected to us that someone is impersonating her on Twitter, and we are really shocked. We are considering legal action against these fraudsters with the help of the Internet police.”

The fake Twitter account, SoEun_twit in question had used Kim So Eun’s name to post her photos and 19 tweets, with over 1,500 followers. With no checks in place when creating a account, fake celebrity Twitters are commonplace.

Actor Kim Nam Gil, who is currently filming for SBS’s Bad Guy, has recently been notified by military officials that he must enlist by July 15th in order to fulfill the 2-year mandatory military service as a Korean male.

Aktor Kim Nam Gil, yang saat ini film untuk SBS Bad Guy, yang baru saja diberitahukan oleh pejabat militer bahwa ia harus mendaftarkan diri dengan 15 Juli dalam rangka memenuhi pelayanan 2 tahun wajib militer sebagai laki-laki Korea.

Seorang wakil dari perusahaan produksi drama itu menyatakan, "Memang benar bahwa Kim Nam Gil menerima pemberitahuan draft untuk Juli 15, namun karena dia sibuk episode film untuk menunjukkan, kita tidak bisa mengatakan bahwa dia akan militer pada Juli 15. "

Baik dan Buruk Guy SBS akan mencoba dan menunda tanggal masuk agar bisa selesai syuting, meskipun Lee Junki mencoba melakukan hal yang sama karena partisipasinya dalam film Grand Prix dan Iman serial TV tapi punya ditolak.

Kita harus menunggu dan melihat apa yang terjadi. Menantikan!





Tidak ada komentar:

Posting Komentar